مزایا استفاده از تراپیست آنلاین

مشاوره آنلاين تراپيست آنلاين

تراپیست آنلاین

امروزه استفاده از مشاور آنلاین تصویری و طرفداران آن ، رو به افزایش است و محققان تحقیقات زیادی در ارتباط با نحوه تاثیر گذاری استفاده از تراپیست آنلاین ، نسبت به روش های سنتی انجام داده اند . زندگی امروزی پر از شلوغی و دغدغه است و افراد را در تنگنا وقتی قرار می دهد. همین مورد باعث می شود که در صورت بروز مشکل در زندگی افراد از انجام مشاوره خود داری کنند. اگر مشکلات ساده در مراحل ابتدایی حل نشود ، می تواند به یک بحران تبدیل شود. وقتی تراپیست آنلاین وجود دارد مشغله و ازدحام زندگی مانعی برای حل مشکلات شما ایجاد نمی کند. کافی است به روان آرام مراجعه کنید و به راحتی به استفاده از تراپیست خوب در تهران بپردازید.

مزایا استفاده از تراپیست آنلاین

دسترسی راحت

تراپیست آنلاین با نرم افزار هایی مانند اسکایپ و واتساپ و تنها با داشتن یک گوشی همراه هوشمند ، به راحتی میسر می شود و برای همه کسانی که مایل به استفاده از آن هستند ، به راحتی قابل دسترسی اس . درمان آنلاین ،بر موانعی غلبه می کند که دیگران را از جستجوی درمان باز می دارد . به عنوان مثال ، افراد ساکن در مناطق روستایی یا دورافتاده که خدمات مشاوره ای ندارند ، می توانند به سادگی و با داشتن یک گوشی همراه ، از دسترسی به مشاوره آنلاین بهره مند شوند .

افرادی که معلولیت جسمی دارند و یا قادر به ترک خانه خود نیستند ، نیز می توانند به راحتی به چنین خدماتی دسترسی پیدا کنند . تراپیست آنلاین نیز نسبت به مشاوره های سنتی ، نشان داده است كه در ترغیب كودكان و نوجوانان به درمان ، مؤثرتر است ، زیرا به نظر می رسد آن ها با استفاده از اینترنت راحت تر هستند . به همین علت استکه شما با استفاده راحت از یک تراپیست خوبی میتوانید به راحتی به حل مشکلات خود بپردازید.مشاوره آنلاين

 

احساس راحتی

تراپیست آنلاین راحت است . هم درمانگر و هم مشتری ، در هماهنگ کردن زمان های مشاوره یا تغییر دادن آن ، راحت تر هستند . استفاده از تراپیست خوب ، می تواند دردسرهای برنامه ریزی و تعیین قرارهای حضوری متداول در مراکز مشاوره را از بین ببرد . این همچنین فرصتی را برای درمانگر ایجاد می کند تا خدمات خود را به مشتریان بیشتری ارائه دهد .  او می تواند به منطقه بیشتری جز شهری که در آن حضور دارد ، مشاوره دهد و همچنین شما می توانید با پزشکی در ارتباط باشید که در شهر یا کشوری دیگر است . اگر شما در شهر اصفهان هستید و به دنبال تراپیست خوب در تهران می گردید ، روش های آنلاین به خوبی از کار شما گره گشایی می کند.

برای آن دسته از افرادی که درمورد این روش درمانی مبهم هستند ، یا ممکن است با مشاوره حضوری مشکلی نداشته باشند ، استفاده از تراپیست آنلاین ممکن است یک انتخاب نباشد. اما شایان ذکر است استفاده از این روش درمانی از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است و مشکلات شما را در زمان کوتاه تری حل می کند.

توان مالی

نشان داده شده است كه استفاده از تراپیست آنلاین در وب توسط دستگاه های هوشمند و برنامه هایی مانند اسکایپ ، واتساپ و .. ، هم برای درمانگر و هم برای مشتری اقتصادی تر است . به خصوص برای آن دسته از درمانگرانی که تمایلی ندارند و یا قادر به اجاره فضای تجاری نیستند و در نتیجه هزینه های سربار ، دارایی ، رفت و آمد و روش های مدیریتی را در مقایسه با خدمات مشاوره سنتی کاهش می دهند .

برای مشتری نیز به صرفه تر است ، زیرا هزینه های مشاوره آنلاین تصویری در مقایسه با روش های سنتی در مراکز مشاوره ، به طرز چشم گیری ، کمتر است . کسی که به تراپیست آنلاین مراجعه می کند ، از هزینه رفت و آمد ، هزینه جلسات حضوری گران قیمت و تمامی هزینه های مربوط به مشاوره حضوری خلاص می شود.پس برای کسانی که توان مالی داشتن یک مشاوره دائمی را در زندگی خود ندارند ، مشاوره آنلاین بهترین گزینه است . همچنین شما در مشاوره آنلاین با بهترین قیمت میتوانید یک تراپیست خوب پیدا کنید که از این نظر برای شما در زمان و هزینه صرفه جویی بسیاری صورت میگیرد.

عدم قضاوت اجتماعی

استفاده از تراپیست آنلاین همچنین ممکن است در از بین بردن ترس از قضاوت اجتماعی مرتبط با دریافت درمان ، مؤثر باشد . برای کسانی که از دریافت درمان به صورت حضوری در مراکز مشاوره ، ناراحت هستند و احساس می کنند که مردم با دیدن آن ها در این محیط ها ، ممکن است قضاوت شان کنند ، مشاوره آنلاین امکان دسترسی به چنین خدماتی را به صورت خصوصی و بدون مراجعه به مرکز مشاوره فراهم می کند . مشاوره می تواند در خانه خود شما ، از طریق رایانه تصویری ، صورت بگیرد . شما میتوانید بدون ترس از قضاوت دیگران در منزل خود به یک تراپیست مناسب متصل شوید و به حل مشکل بپردازید.

ناشناس بودن

فقدان تماس چهره به چهره ، همچنین باعث می شود که مشتری بدون دغدغه تعصب نژاد ، جنسیت ، سن ، اندازه یا ظاهر بدنی ، ارتباط صریح تری برقرار کند . این ممکن است منجر به افزایش صداقت و در نتیجه اعتبار سنجی بیشتر و درست تر ، در مورد خود شود . بدیهی است که صبحت در مورد برخی مسائل برای هرکسی سخت می باشد. شما به راحتی می توانید با استفاده از تراپیست آنلاین از این بابت آسوده خاطر باشید و به راحتی به حل مشکل خود بپردازید.

راههای مختلف برای برقراری ارتباط

بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت بصورت کتبی انجام می شود .استفاده از تراپیست آنلاین که در آن نحوه ارتباط اغلب از طریق نوشتن از طریق ایمیل یا اتاق چت انجام می شود ، به مشتری و درمانگر اجازه می دهد تا به ارتباط خود توجه کنند و قبل از بیان ، درباره افکار و احساسات خود تأمل کنند . این ممکن است روشی مناسب برای ارتباط با مشتریانی باشد که در بیان خود با کلمات مشکل دارند . همچنین ممکن است ارتباط با یک تراپیست خوب برای شما از نظر حضوری ممکن نباشد. در این صورت روش های آنلاین بهترین انتخاب است.

همچنین ممکن است مشتریان در این محیط بتوانند ارتباط بهتری برقرار کنند ، زیرا تحت تأثیر علائم غیر کلامی درمانگر قرار نمی گیرند .روش های دیگر تراپیست آنلاین به صورت صوتی و تصویری نیز می باشد . مشاوره آنلاین تصویری ، موثر تر است برای کسانی که تمایل به ارتباط واقعی تری با تراپیست خود دارند . این نوع مشاوره ، باعث می شود شما مزایای مشاوره های سنتی و حضوری را در کنار مزایای مشاوره آنلاین تجربه کنید .

حفظ حریم شخصی

گاهی در مشاوره های سنتی ، فرد از برملا شدن مشکل خود و عواقب آن می ترسد. در حقیقت برای افرادی که اهمیت زیادی برای حریم شخصی خود قائل هستید ، روش های سنتی به هیچ وجه مناسب نمی باشد. در این صورت است که استفاده از تراپیست آنلاین برای شما یک راه حل خواهد بود. شما می توانید به راحتی در فضای شخصی خود به انجام مشاوره بپردازید و از حفظ حریم خود خاطر جمع باشید.

محدودیت های مکانی 

ممکن است شما در محل زندگی خود یک ترپیست خوب سراغ نداشته باشید. همچنین ممکن است تراپیست مورد نظر شما در شهری خارج از محل سکونت شما باشد. برای مثال شما ساکن شهر شیراز هستید و به دنبال یک تراپیس خوب در تهران میگردید. در این صورت است که استفاده از تراپیست آنلاین برای شما یک راه حل مناسب خواهد بود.

اگر نمیدانید از کجا میتوانید یک تراپیست خوب در تهران پیدا کنید ، کافی است به سایت روان آرام مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید از برجسته ترین مشاوران سطح کشور استفاده کنید و به استفاده از تراپیست آنلاین بپردازید.

ارتباط مداوم 

شما در جلسات حضوری فقط در یک ساعت مشخص با مشاور خود صبحت می کنید و ارتباط شما تا جلسه بعدی قطع می شود. اما در استفاده از تراپیست آنلاین ارتباط شما به صورت مدام صورت می گیرد و این در روند حل مشکلات شما تاثیر بسیار خوبی دارد. یک تراپیست خوب با ارتباط مداوم با شما روند بهبود مشکلات را تسریع می کند و مانع از فراموش می شود.

چگونه تراپیست آنلاین برای روان درمانی کمک می کند؟

تراپیست آنلاین در تهران به افراد دارای اختلال روانی کمک می کند تا :

  • رفتارها ، احساسات و ایده هایی که در بیماری او نقش دارد ، را درک کند و یاد بگیرد که چگونه آن ها را اصلاح کند .
  • مشکلات یا وقایع زندگی – مانند یک بیماری بزرگ ، مرگ در خانواده ، از دست دادن شغل یا طلاق را – که به تشدید بیماری وی کمک می کند ، بشناسد و شناسایی کند و به او کمک می کند تا بفهمد ، کدام جنبه های آن مشکلات او ممکن است قادر به حل یا بهبود باشد .
  • دوباره حس كنترل و لذت در زندگی را بدست آورد .
  • تکنیک های مقابله سالم و مهارت های حل مسئله را بیاموزد .

انواع درمان تراپیست آنلاین

درمان را می توان در قالب های مختلفی از جمله :

  • فردی : این روش درمانی فقط بیمار و درمانگر را درگیر می کند و تراپیس آنلاین شخصا با بیمار خود صحبت می کند.
  • گروه : دو یا چند بیمار ممکن است همزمان در درمان شرکت کنند . مانند تراپیست خانواده آنلاین که بیماران می توانند تجربیات را به اشتراک بگذارند و یاد بگیرند که دیگران نیز ممکن است با آن ها ، احساس یکسان داشته باشند و تجربیات یکسانی داشته اند .
  • زناشویی / زوجین : این نوع استفاده از تراپیست آنلاین ، به همسران و شرکا کمک می کند تا درک کنند که چرا فرد مورد علاقه آن ها دارای اختلال روانی است ، چه تغییراتی در ارتباطات و رفتارها می تواند به شما کمک کند و چه کاری می تواند برای مقابله انجام دهد . از این نوع درمان نیز می توان برای کمک به زوجی که با جنبه های روابط خود دست و پنجه نرم می کنند ، کمک کرد .
  • خانواده : از آن جا که خانواده بخش مهمی از تیم است که به افراد مبتلا به بیماری روانی کمک می کند تا بهتر شوند ، گاهی اوقات برای اعضای خانواده مفید است که درک کنند که برای فردی که مشکل روانی دارد ، شرایط چگونه می گذرد ، چگونه خودشان قادر به کنار آمدن هستند و چه کاری می توانند برای کمک به آن ها انجام دهند .

رویکردهای درمانی تراپیست خوب 

در حالی که درمان را در استفاده از تراپیست آنلاین ، می توان در قالب های مختلف – مانند خانواده ، گروه و فرد – انجام داد ، اما چندین روش مختلف نیز وجود دارد که متخصصان بهداشت روان می توانند برای ارائه درمان از آن استفاده کنند . بعد از صحبت با بیمار درمورد اختلال آن ها ، پزشک درمانی تصمیم خواهد گرفت که رویکرد استفاده از  روش های درمانی را بر اساس عوامل مشکوک اساسی دخیل در ایجاد بیماری انجام دهد .